Jeg trenger hjelp!

Kontakt oss på hei@barbershop.no så svarer vi så fort som mulig! Ved kapasitet tilbyr vi live-chat på nettsiden, du ser en knapp nederst til høyre når vi er logget på. Du kan også ta kontakt via Facebook-siden vår dersom du ønsker det. På grunn av at vi er et lite firma med mye å gjøre har vi dessverre ikke kapasitet til å betjene en telefon. Men, er det noe du vil snakke med oss om så kan vi naturligvis ringe deg.

Hvem driver Barbershop.no?

Nettbutikken ble startet opp som en liten hobby i 2006. Siden den gang har vi ekspandert en del, men er fortsatt eid av grunnlegger Andreas, sammen med Erlend, Geir og Johan. Du kan lese mer om oss her.

Når får jeg pakken min?

Vi sender vanligvis bestillinger innen 24 timer på hverdager. Du får en e-post når bestillingen din er sendt. Dersom du har valgt en leveringsmåte med sporing står sporingsnummeret i e-posten. Du kan spore pakken din på Posten.no eller via Posten sin app til iOS og Android. Hvis du har valgt A-post som sendingsmåte vil ikke pakken være sporbar.

Jeg vil returnere noe

Ta kontakt med oss, så fikser vi det! Hvis du ikke har fått returlapp i pakken så sender vi dette til deg på e-post.

Hvordan fungerer kundeklubben deres?

Trykk her for å se hvordan du kan tjene opp poeng i kundeklubben vår.

Kan jeg abonnere på barberblader?

Det kan du! Trykk her for mer informasjon.

Selger dere gavekort?

Det gjør vi, trykk her for å kjøpe.

Hvor er kjøpsbetingelsene?

Vi har de fullstendige betingelsene tilgjengelig her.