Nytt merke: Son Venin

Nytt merke: Son Venin

Son Venin er et Oslobasert nisje-parfymemerke, grunnlagt av Dag Laska. Med bakgrunn fra identitetsdesign og en ekte lidenskap for parfyme og sanseopplevelser, dannet han det som i dag er Son Venin. Parfymene har fått mye internasjonal oppmerksomhet for en innovativ tilnærming til dufter og bruk av naturlige ingredienser.

Inspirasjonen til Son Venin kommer fra hele verden. Basert på minner, steder og visuelle assosiasjoner, med en tilnærming til å lage relevante dufter i et moderne uttrykk inspirert av skandinavernes demokratiske tankesett.

Son Venin streber etter å bruke så få tilsetningsstoffer som mulig - det du ser, er det du får. Parfymene er ikke testet på dyr, og er veganske. Samtlige av duftene er registrert i CPNP, EU-registeret, i samsvar med EUs regelverk.

I år 2020 vant duften “Posthume”, Art and Olfaction Award. Parfymen fikk gjennomgående høye poengsummer og vant prisen på grunn av sine tekniske og kreative prestasjoner. Det er første gang en parfyme skapt i Norge har vunnet prisen.

Vi i Barbershop er glade for å kunne føre et spennende og lokalt nisje-parfymemerke.